lördag

Har just kommit ur duschen och väntar på mat. Känner mig sugen på att fara ut men min kropp säger nej har blivit lite många helger nu+ att det blir två helger på rak efter den här. Så ska väl bara titta film men några fina ikväll.  Har jobbat idag sen varit hos prinsen och ridit dressyr.  Hade behövt städa i  mitt rum här i gve ser ut som faan. I morgon är det söndag och min lillebror fyller år så då kommmer släkten förbi ochdet bjuds på fika, så ,åste nog till stallet på morgon så det blir aldrig någon sovmorgon för mig, men det gör faktiskt ingenting. Jag är inte lika trött nå mer nu när det är ljust ute och man vet att sommarlovet närmar sig!:))

Haha nu vill Sofie att jag ska hänga på  kanske man hoppar i partyklädern ändå? hehe - nej! Har inga kläder. Jag är i stort shoppingbehov! som jag ska tillfredställa snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0