Disappointed

Kollade in på facebook men fick ångest och känner hur avundsjukan kommer av att alla packar sina väskor och förbereder sig inför alla resor hit och dit.  När jag kommer till Gällivare ihelg kommer jag vara helt ensam, kommer vara helt tomt när alla ligger på stranden och bättrar på brännan, badar och äter glass. Hoppas mina vänner får super kul! för det ska jag ha här hemma i regnet och bland molnen... Den här dagen har inte varit roligt, vill bara lägga mig ner och dööö är så arg och besviken på mig själv, jag vet att jag kan och så blev det så här. jäkla skit!!!   Nu ska jag krypa ner under täcket, titta film och längta till helgen.

Jag har världens finaste vänner och familj. Kärlek till dom.


och världens allra finaste häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0