Headache

andra dagen i rad jag har ont i huvudet, kanske för att jag har sovit dåligt och druckit lite väl lite.  Iallafall så har jag läst ut min bok som ska redovisas i morgon, varit på skolan i 2 timmar och kollar på 3 ornas projektarbeten. Vi (min klass) har en plan för vårat vi ska bara kolla om Ivik (?) är på fortfarande, så kommer det nog bli toppen men jävkligt svårt tror jag. Nu ska jag värma mig någon matback och slå igång Pirates of the Caribbean- Dead Man's Chest och hoppas att jag vaknar utvilad i morgon :)


Den här sommaren kommer Prinsen att få åka iväg på bete, så slipper jag vara låst. Måste bara hitta något bra ställe.

Kommentarer
Postat av: Korneliusmiriam

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-14 @ 11:56:56
URL: http://korneliusmiriam.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0