hejsanhoppsan..

Duktigt flicka har kollat igenom heeela matteboken, dock är det bara 5 kapitel, har kollat sammanfattningarna blev väl lite klokare, sprungit ner på stan i regnet och köpt telefonkort gratis sms året ut wihoooo, köpte nya solo som jag tänker läsa i morgon på bussen, sen har jag pakat ihop alla kläder lämnat lite kläder till nästa vecka men mina päron ska till stugan ihelg så dom tar hem mina väskor på söndag när dom far hem slipper jag ta 58 väskor på bussen. tror jag ska hoppa i säng tidigt idag så kanske jag tänker bättre i morgon, förhoppningsvis.

Jag har världens beslutsångest över skolavslutning, vet inte vars jag ska tillbringa kvällen. Bestämmt är det iaf att jag ska vara i Kalix på fredag morgon, men kvällen? ååh vad jobbigt att bo på två ställen. Och nu är jag ju alltid i Gällivare och har haft så himla roligt på senaste och mina allra bästa vänner tar studenten i gällivare och svårt att lämna min partyhalva... ;)
Men samtifigt vill jag ju vara en sista kväll i Kalix men min klass innan vi skiljs åt, och förra året var ju så himla bra.











Kommentarer
Postat av: Linnea

heheh du vet redan min åsikt om det hela så orkar inte säga något ;b heheeheheheh <3

2011-06-01 @ 17:26:43
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0