Less på mitt hår.

Jag kan inte färga håret brunt eller någon annan färg för det rinner bara av men kanske det går nu det är ju några år sen Men känns onödigt att testa nu så här innan sommaren för blond känns rätt under sommaren iaf. Och till det stora (lilla) problemet när jag färgar utväxten blir hela mitt hår gult och gult hår är ju ibland det fulaste!!Nog hade det varit lätt med sin egna hårfärg. hade gärna haft min om den inte hade varit så förbaskat ful.  Grejen är den att det bara är gult i någon vecka sen blir det bra och det spelar ingen roll hur mycket silverschampo jag använder, om jag slingar med hätta eller folie eller bara kletar på i utväxten  det envisas alltid med att bli gult.  Ska byta märke på hårfärg, eller kanske pröva brunt och sen färga blont igen fast det sliter ju så mycket men brunt är fint och egentligen borde ju färgen fastna på mitt hår nu det är ju så slitet och tort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0