MÅNDAG

sista "vanliga" skoldagen för mig känns himla skönt!! Fått betya betyg i engleska och så jäkla skönt att jag satte G på nationella så att jag kunde visa min lärare stt jag faktiskt kan vilket hon inte tror eller vill tro iaf, vi kommer inte riktigt överens det är väl typiskt med lärare, man kan väl säga att dom har makten? Som min Iv lärare, har klarat alla faser till körkortet och det kan han se på sin dator men han ber mig ändå komma till lektionen för att säga att jag klarat dom I don´t get the point?? Tänker iaf skita i honom och fara ut till holmen eftersom jag faktiskt har lektion där. Sen tänker jag följa med några snygga brudar från Gällivare på en tripp till Finland fast jag är pank.

Har haft en fin kväll med min fina vän, vi har hyrt 2 filmer ätit godis (inte jag) jag mumsade på popcorn börjar bli less på sånt här tråkigt nu gott nu, vill också äta choklad, chips and so on men vad gör man inte för känna sig fin? .

Nu tänker jag sova eller något, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0