Onsdag

värmde mig lite mat men det var inte gott tror det är för att jag fryst ner och upp en matback  två gånger inte bra..Idag så fick jag ridan Hanowa och hon är så jäkla seg, vi kommer inte överens gillar inte sega hästar.. Efter skolan tog jag tag i probelmet- håret så nu är det överstökat fast det är långt ifrån bra. Nu tänkte jag duscha för att sedan dejta mina fina vänner var sugen på bion idag men tror inte min ekonomi skulle gå runt om jag satte mig i biosalen fast en hundring det är ju inte mycket men just nu är det mycket känns som att jag bara har utgifter skit jobbigt. och vet ni jag har sovmorgon till 12 i morgon  sen har vi bara en "riktigt" lektion + studentplanering Älskar att det snart är sommarlov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0