school is taking over my life

Har ont i huvud och känner mig stressad hela tiden den här månaden är inte okej. Hsr så sjukt mycket att tänka på men det är väl så det ska vara innnan sommarlovet kanske man uppskattar det mer när det kommer.  Började åtta idag med trafikkunskap sen hål till 12.10 och eftersom vi är klar med bilden så satt vi och planerade inför studenternas middag ( våran klass har fått uppdrag att fixa färger,dukning osv) Så idag skickade vi in beställningen och det kommer nog bli skit snyggt!! Vill också ta studenten fast ändå inte jag är inte redo, inte ännu iaf... Sen har jag varit på holmen det var ju vårshow idag, och våran teater blev nog ganska bra. fick höra att jag spelade min roll bra och att jag passade rollen, och det är ju inte första gången jag får höra det "bitchig,snobbig". men sån person är jag verkligen inte.

Nu ska jag läsa igenom texthäftet inför np eng i morgon, hoppas det går bra vill bara får det bortgjort och hoppas att jag får ner något på pappret. Tvättstuga idag också så får sitta uppe länge och vänta på att tvätten ska bli torr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0