sommarvärme

nu har värmen kommit! under lunchrasten solade vi på taket. Har just kommit hem från skolan gick in på coop på vägen hem och köpte korvbröd och fika som jag tänkte bjuda på  holmen i morgon (dock inte korvbröden..) Flög ju av för någon vecka sen och då har vi som tradition att bjuda på fika så tänkte att det skulle passa bra i morgon när vi skiver prov. Snart kommer Emilia till mig och då ska vi plugga. Nu ska jag göra middag, bullens varmkrov vet ni vad som är riktigt jobbigt ? jag kan inte öppna en koservburk -.-

Btw undra vilken låt som blir sommarens sommarplåga? Fest i hela huset eller om sanningen ska fram. Hörde att sean banan gjort en ny låt som ska vara bättre än förra året och att den är tusen gånger jobbigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0