Such a perfect day

hade holmen för sista gången den här terminen vi fikade och maria berättade om kurserna som vi kommer att ha nästa år, pysslade med hästarna och betade dom. Fick vg i slutbetyg på hovkursen hade hoppats på bättre med tanke på batt jag kunde allt (kändes det som) men på prov så sabbar jag allting, jag blir för kortfattad.. men vg är ju inte helt fel heller så antar att jag får nöja mig, fick g på Nk provet och jag är nöjd med tanker på att jag inte pluggade någonting, kunde en frpga och den hade jag skrivit upp på armen resten gissade jag tur att nk går att gissa säg till hehe. 

Har varit i Finland idag, fick med mig ett par shorts, underkläder och lite dricka på lagring en god middag på Kina. Kom just på att det är sista dagfen man kan fylla på kortet med 300 för att få grattis sms hela året, det känns värt att göra det så får väl springa ner på willys och bli ännu fattigare. Sen ska jag bläddra igenom matteboken så jag kanske kan ett tal i morgon på np.




Slänger in en bild på Carismas föl. så sjukt söt!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0