Vill bort

Det var länge sen jag släppte allt och reste iväg känner att det är på tiden att jag far någonstans helst nu om det hade gått, tyvärr så gör det ju inte det. Hoppas jag får sommarjobb första perioden annars kommer jag vara pank resten av sommaren och det är det sista jag vill vara.  Hade varit kul att fara utomlands.



När jag och Linnea for till Töre för att ta hand om Johannas hästar det var mysigt.


Jag och Frida i Göteborg. Sofie,Helena,sara och mamma var också med! Vill tillbak!


Kirunafestivalen med ett gäng härliga tjejer!


2 dagar i sthlm Med Linnea


Frankrike 2009 & 2011

Men ska nog snacka ihop mig med mina tjejer och hitta på något :))


Kommentarer
Postat av: Nicolaslejla

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-16 @ 11:33:54
URL: http://nicolaslejla.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0