Lättnaden man känner efter ett stort prov

hur härlig känsla är inte det? Tänker inte säga om det gick bra eller dåligt det avgör jag när jag har fått tillbak provet.  Jag har rid abstinens!!!! vill ha jul lov så att jag kan vara i Gällivare och rida min fina häst. Vad skönt att gå ut skolan för då kan jag rida när jag vill och slippa ha dåligt samvete över att jag stannar en helg i Kalix.
 Hade behövt laga mat för jag är jätte hungrig men jag har ingen god mat att laga, hade varit gott med  pizza hemmagjord men har ingen lust att gå ner till coop och handla upp alla pengar på mat nrä det finns så mycker mer jag vill ha. Om jag hade bott hemma då hade jag varit rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0