En blomma i Afrikas öken

Att kliva upp den här morgonen var inte okej ville bara dra täcket över huvudet men duktig som jag är satte jag på mig gymkläder och knatade till Gymmet för en första lektion sedan en Nk lektion och slut för dagen! Fått se nästa års schema karaktär och Nk är dom enda obligatoriska ämnen men tror jag ska lägga till psykologi b men ledig varje fredag wiho!! hur great är inte det liksom?. Pluggat en hel del idag, kollat film med fina vänner men nu kallar bädden och en tidig morgon eller 9 ringer klockan för fortsatt plugg innan det är dags för hopplära prov.


Btw har ni sett filmen "desert flower"  den var sjukt bra, så se den!! det är en självbiografi.  Rekomenderar den verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0