Gokväll

this day must have been the most boring day in  my life!! slutade 11.10 och har inte gjort någonting alls kollat lite film, googla försäljningsideer till klassresan, lagat middag, gått en sväng till sportcity kollat priser för gymkort (nu ska jag bara prata med päronen om pengar, för själv är jag pank..), tvättat en massa kläder ett + för mig, pratat med grannarna här på bygget, fixa i rummet men den här dagen har varit för lång känner mig inte ett dugg trött vilket suger för hade mer än gärna sovit så att det blir tisdag. Just nu dricker jag en massa vatten för jag har hört att det ska var bra hade gärna tänt mina ljus som luktar underbart men jag är ju ingen rökare så har ingen tändare... Fats egentligen borde jag stänga mina blå och stiga upp i vettig tid i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0