lördag

Chillade hela morgonen kollade oth och gjorde ingenting alls vid tre bestämde jag mig för att fara till stallet och där har jag varit i 3 timmar och pysslat på med min häst. Igår hängde jag med Sofie kollade idol och myste på. Vet ni vad jag saknar? att prata engelska, älskar att prata engelska det är så himla mycket roligare än att prata svenska, saknar Frankrike! när man kindpussas dagligen, och ostarna är ju så goda den andra maten kan dom behålla! Saknar inte stället jag har varit på men jag hade viljat fara till Paris någon gång. Sen vill jag till England hälsa på Charlotte och besöka London. Nu ska jag slänga mig i duschen och sen laga middag tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0