Miss it

vet ni? min fina kompis Emilia blev ju 18 i söndags och det är så många som fyller år nu och så sa Linnea att hon blir 18 om 5 månader och om 4 månader blir jag 19 shit jag blir gammal! jag önskar faktiskt att jag fyllde år i december fast då hade jag aldrig haft så roligt som jag hade den tiden efter min 18 års dag hela det halvåret var hur bra som helst! Nu får 18 åringar ja inte ens "gamla" 19 åringar vara på krogen vad är det här?? Saknar iaf tiden före sommaren allt var himla bra då jag önskar verkligen att jag hade varit i sverige under sommaren och inte farit F. "You do mistakes and you have to live with them" men får se det ur en positiv synvinkel jag har lärt mig en massa nytt!


2 himla roliga kvällar med världen finaste vän!

Kommentarer
Postat av: linnea

Du är världs bäst <3

2011-10-12 @ 10:53:16
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0