Torsdag

Helt okej dag fått rida för Andreas, haft en svenska lektion där vi fått texthäfterna för np svenska så om en månad är jag klar med svenska b super najs!! gjort klart nk-läxan tillsammans med Emilia och tagit igen förlorad tid, förut umgicks vi alltid och nu mer sällan. hängt med grannarna i köket sedan spenderat kvällen med Sofie laddade ner filmen "festival" kommer ni ihåg den? från 2003 tycker om den! den påminner mig om gamla tider när jag var liten (tycker själv att jag är jätte gammmal nu...) men tiden när jag umgicks med min kusin i princip varje dag en annan film är ju "vingar av glas" som också är nostalgi. I morgon har vi sovmorgon börjar 10 och har religion sen ska vi ha en fortsätta med projektet och på eftermiddagen tar jag bussen till Gälkatown! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0