-

Ridit på holmen och inser hur kass balans man egentligen har, haha så tror man att man är kapabel till att rida dressyr/hoppa när man inte ens kan hålla reda på sin egen kropp sorgligt när man har ridit 11 år... Men träning ger färdighet. I morgon far jag hem till Gällivare tar med mig en massa plugg, har 25 sidor kvar av min svenskabok som jag ska läsa klart strax innan jag beger mig i duschen sen tänkte vi titta filmen friends with benefits, har bra förväntningar av den filmen.




jag vill se oth igen, den är ju för bra! dock har jag inte sett klart 8:e säsongen, sen kommer det ju en till :)





Jag saknar min bästa vän,
jag tänker på dig hela tiden
 livet är så orättvisst
jag önskar att det fanns något jag kunde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0