Distrikmästerskapet

Tävlingarna i helg gick jätte bra, prinsen har kämpa på och jag tror aldrig jag har varit så här glad fast vi inte varit på topp! La:4 idag var han super trött och vi lekte bara runt jag skrattade och skakade på huvudet när det inte gick och prinsen hade öronen framåt och levde livet.  Han älskar verkligen att visa upp sig. Och Nu var det absolut sista gången jag tävlade honom, kommer aldrig mer tävla honom regionalt igen.  Känns så himla tråkigt för nu vet jag att det verkligen är över. Jag kommer aldrig hitta (man ska aldrig säga aldrig)  en lika fin häst som honom. Nästa år (formodligen, förhoppningsvis) blir det en storhäst fast det är ju ett år kvar kanske inte ens håller på med hästar då kanske sattsar på ett annan jobb/utbildning.








finaste ponnyn!!

Tänkte ladda upp fler bilder men internet laggar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0