Fredag

Kom ju hem till gällivare igår,for direkt till stallet och kollafde på lillasyster när hon red lektion pontud kastade av henne tvvå gånger så Ålle tvingade upp mig på hästen men med mig orkar han ju inte göra något, men nog är han söt!  Idag  for jag till stallet och fixade allt till hästarna. Har klippt mig och det blev jätte kor, har även färgat håret men ska slänga in mer färg i morgon!

Hälsat på mormor och morfar, Jonas med familj var där så träffade små kusinerna jäklar vad stora dom har blivit! Livet går mycket fortade desto äldre man blir, förut tyckte jag tiden gick så sakta typ sommarloven kändes som ett år och nu hinner man inte ens tänka så är dom över.. 


Vill ha ett jobb, det suger att vara fattig... Har börjat spara pengar nu!  ska spara till en häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0