Måndag

steg upp klockan 5 i morse för att bege mig till Kalix, frös som ett psyk så klädde på mig som attans och drack en smoothie till frukost som mamma gjorde eftersom det är väldigt nyttigt och om man sätter kanel i så ökar det förbränningen men jag var hungrig 3 timmar efter så då åt jag en macka det var ju mindra bra, det här med att äta nyttigt är inte min grej. Men ska ta hit en mixer så kan jag börja dricka smoothie för det är ju himla gott.



Efter skolan har jag tagit det lugnt somnade när jag skulle kolla en film och sov till 5 då steg jag upp och lagade mat till mina fina vänner, bjöd på kycklingwook.  Varit ute och promenerat.  I morgon kommer min fina vän Frida till mig, dock far jag på studiebesök i Pite på grans och kommer hem 11 på kvällen känns ju mindra roligt... Skönt att jag börjar 13, då ska vi pröva studenmössor osv!  Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0