Söndag

Stigit upp tidigt idag för att släppa ut hässtarna icg fixa allt i stallet (jour helg) Markatbetat med hästarna, pontus var riktigt snäll med Julia idag och prinsen tyckte det var super kul. Packat alla saker för snart beger jag mig till Kalix.  Mitt hår blev inte som jag hade tänkt mig... Men får försöka fixa det till veckan!




Tror det är Julia & Denice på Pontus(på bilderna). Han är faktiskt jätte duktig med passar inte som lektionshäst, slänger av alla. Så  Julia har honom på foder vet inte om det blir köp.  Men skickar vi tillbak honom så slutar det inge bra för den ponnyn. 

Vill att prinsen ska få komma till någon dressyr intresserad! så att han får fortsätta göra det han tycker om, så himla tråkigt för honom att bara skrutta runt. Och nästa år blir det förmodligen stor häst för mig och då kommer inte tiden räcka till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0