Tisdag

Tjenare! allting känns så jäkla bra just nu. Hoppade idag på holmen, hade Kiwi och den hästen är så grymt fin! Kärlek till honom.  Allting flyter på, skolan är helt okej vi har 3 ämnen vet ni hur skönt det är efter jul endast 1 ämne känns rätt så skönt att ha pluggat aset av sig i 2 år när det här året blir så här bra.  Holmen är riktigt rolig och jag lär mig så enormt mycket och jag rätt så säker på att det hästar jag vill jobba med.  Det enda är väl matten som fortsätter ligga på mitt bord en oöppnad bok som jag inte fattar ett skvatt av och ett ämne jag måste ha G i.. Det är faktiskt skönt att bo på elevhemmet behöver aldrig vara ensam om jag inte bestämer det själv, trevligt folk och städerska hur nice är inte det? he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0