Motivation tack!!

Har inte träna på en vecka fy och skäms!! Känner mig som världens lataste människa.. Visst jag rider och hänger mycket i stallet och det är ju bra men mer träning än så behövs vet bara inte när man ska orka?! Nathalie har försökt få med mig i veckan på gymmet men känner mig spy less på gym finns det något mer boooring? Är sugen att gå på pass då blir det något gjort men såklart är jag helt pank och det är 2 veckor kvar av denna månad vet inte riktigt hur jag har tänkt att det skulle gå ihop men det löser sig det gör det ju alltid. En stjärna till alla er som är duktiga med kost och träning som verkligen kämpar.




Om det vore så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0