Hemma på hål

Gick bra i stallet fick rida fina Kiwi som skötte sig väldigt bra tills vi prövade att rida på bara stången då gick det mindre bra han är så himla känslig med han hade tydligen varit med om något under sina år... men den hästen hade jag inte tackat nej till hade lätt köpt honom när vi går ut om det inte vore så att jag ska plugga vidare och är så fattig.  Gjort klart ett restarbete, nu är det bara matte, nk, hästskötarexamen att plugga i helgen.. Ska packa min väska och bege mig till skolan för att ha psykologo sen bussen hem.



 

Key West

Född 1995
e. Midt-West-Ibi Light 853 - Stanford 687


"Kiwi" är en positiv häst som ibland tycker att det är lite väl kul att hoppa. Har placeringar till och med L:A dressyr.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0