rubrik vad är det?

Hade visst bara råkat trycka på "ändra redigerare" så nu är allt som vanligt på min blogg.  Min mat blev god men hade tallriken för lång ut på bordet så den for i golvet och där försvann min mat inte allt men en del har ofta en sådann otur.. Tog mig ett träningspass här hemma det var mest tråkigt och det kändes som evigheter innan det var färdigt. Nu ska jag och Linnea fara till Hanna :)






Några bilder från december månad. ishotellet, moa & etienne med renarna, nyår. December var en bra månad, januari har knappt blrjat och jag är redan spyless... det får gärna bli april typ!!

 Men först och främst februari, min födelsedag och gtb horseshow :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0