Träna hemma

Fick inte med mig någon på gymmet så lånade Linnea tränings dvd så nu ska jag köra ett pass här hemma "platt mage, stark rygg" sen ska jag göra middag. Usch vad jag kände mig fantasilös när jag var och handlade allt det jag inte ska äta såg så gott ut ville bara skita i alltihopa och köpa allt det goda.. Tanken slog mig ungeför 50 gåner att jag stoppar ner jucie, bröd, choklad, pommes och alla andra kohlhydater som finns bland hyllorna men i kassen när jag betalat fanns endast massa grönsaker och kött. Ska göra Kyckling och massa sallad, mums! - njaa men det duger. Idag har jag ätit en macka (surdegsbröd) klockan 8 på morgonen och är fortfarande inte speciellt hungirg... det var det dära med långsamma ;) kolhydrater som håller dig mätt längre! Kan fortfarande inte ladda upp bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0