att skriva cv

är svårt... Kollat runt på af och det finns ju inte så många jobb och det som lockar är ju hästjobb men dom finns ju inte här upp i norr. Det är det jag är intresserad av och vill arbeta med men det är tufft att flytta 200 mil hem ifrån vars man har all trgghet, vänner, familj, häst. Och när man jobbar med hästar så är det bara jobba/sova och det finns så mycket mer jag är intresserad av som att umgås med vänner, resa, festa ja men ni vet allt det dära som man gör utanför arbetet. Och ska jag sattsa på det vill jag hitta rätt arbete vars jag verkligen trivs och får utvecklas. Vad det är svårt. Måste försöka hitta ett jobb och sen kanske jag tar praktik på ridklubben här hemma som jag hade planerat så får jag helt enkelt se vars jag hamnar om det blir att plugga vidare efter det.
 
Tror jag ska ta en paus från datorn och ta en promenad, det suger att jag har gått sönder mina träningsskor (haft dom i stallet i skåne) och har inte råd att köpa nya för jag är arbetslös   arbetssökande!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0