Fredag I´m in love

Min dator laggar som tusan håller på att bli galen!! hade behövt få den fixad men skulle ju göra det för ett tag sen men då var det någon kod som jag inte har eller om det kanske var en skiva man behöver för att få den i "köpskick" så det gick ju inte får väl helt enkelt göra en system återställare bara och hoppas det blir lite bättre. Knäppdator...
 
Har varit på stan x2 idag först med Linnea, kändes bra att få träffa min bästis då vi inte setts på hur länge som helst gick runt på stan och åt lunch på alla tiders. Sedan blev det en sväng med pappa ochJulia. Jag och Julia har börjat städa i garaget bland alla hästsaker, nog finns det en hel del där nere och ändå vill man bara ha mera... skottat spån på stallet och usch vad mycket mygg har säkert fått 100 myggbett... Varit till Mamma och gått ut med bilbo och nu hade jag behövt börja med mitt rum men det känns mest jobbigt när man inte har plats att göra sig av med alla saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0