Lördag

Tjenare!! Det har inte hänt så mycket den här veckan heller utan det rullar på.  I måndags hämtade vi hemm ponnierna (kanske har berättat det?) har pysslat lite med dom longerat osv. Det har varit svårt att skilja dom åt och sen är det nog svårt för dom hade bli hanterade när dom hunnit bli 5 &6 år... Dom fattar ju inte vad vi vill när dom ska springa i en ring runt oss eller behöva skiljas från varandra och ingen respekt för människor men det har gått  helt okej och det är trevliga hästar hoppas dom får komma till någon barnfamilj.
 
FALSTERBO
När vi kom till Falsterbo så var det en proffsvisare som skulle ta stoet och jag tog fölet, är ju helt ovan och visste inte vad som skulle hända men det var inte så komplicerat utan det vara bara att gå runt på stora banan och hålla i fölet som ibland ville busa till lite men hon var annars super duktig men det var så jäkla varmt höll på att dö med långärmat och hjälm och sen gå hur länge som helst i den värmen tog 15 min att gå till banan och sen var jag lite nervös på det hela ville ju inte tappa fölet me det slutade med att en familj blev intresserade av henne :)
 
Hann inte se några shower men hann en snabbis på mässan innan vi rullade till Ängagård, känns lite surt att inte vara på falsterbo för det är ju så stort och fina shower och sen har jag hört att utelivet inte är så pjåkigt det heller. Så nästa år ska jag försöka fara dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0