Tisdag

I morgon har jaf varit arbetslös i 2 veckor men vet ni? det gör mig inget, känns riktigt skönt att ha någon vecka semester innan jag tar tag i allt och skaffar mig ett jobb och ekonomi, just nu vill jag bara fly från Gällivare till vårat sommarhus i Kalix men tyvärr så går det inte för det  för det sålde vi igår... Trodde inte det skulle gå så snabbt att få stugan såld tänkte att ingen vill väl ha våran pluttiga och mysiga lilla stuga men det fanns någon där ute i vida världen som fastnade för den också. Har inte hunnit vara där på säkert 2 år när jag varit i frankrike och vi endast varit där på sommararna men fick ju tillbringa en natt där efter skolavslutningen så det får väl duga.
Det är så tråkigt att värmen och solen aldrig kommer till Gällivare håller verkligen på att bli galen, vill ju ha riktig sommar kunna gå i short och ta ett dopp i havet, får helt enkelt nöja mig med en dusch. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0