4 av 5 dagar

Balen var riktigt rolig och kul att vara uppklädd dock så lessnade jag lite på klänningen i slutet av kvällen och skorna framförallt mina fötter värkte. Första dan på väldigt länge jag har fått sova ut den senaste veckan har jag knappt hunnit sova men man är ju bara student en gång.  Ikväll ska jag på middag på kina med några vänner sedan kickar vi igång igen. Nu ska jag fara och sola sen börja packa ihop i rummet.

Btw så ringde Bertil idag (han jag ska jobba hos i sommar) och berättade att vi ska visa ett sto med föl på falsterbo sen får vi även en heldags biljett!!! Kul är ju bra förnamnet nu är det inte länge kvar innan jag tar mitt pick och pack och drar söder ut.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0