Hatar att packa..

Blir galen varför får jag det inte att gå ihop?? Köpte en ny (egen) resväska igår men får ändå inte allting att rymmas blir galen!! Och jag borde inte ta med så mycket för jag kommer ju shoppa i mängder där nere om jag känner mig själv rätt.  Slut pratat om väskor och packning för i morgon far jag!! galet vad roligt det kommer vara (förhoppningsvis) och hoppas att jag lär mig enormt mycket. Kommer hållan er uppdaterade om vad som händer. Har inte bestämt mig hur länge jag blir där antar att det blir tills jag lessnar.  har varit i stallet och tagit hand om Prillen nu på morgonen/förmiddagen men ska fara och pussa på honom lite etxra i kväll!

Foto: För vi har tagit studenten FY FAN VAD VI ÄR BRA!! Älskar livet!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0