Huvudvärk

Har huvudvärk och tabletter hjälper inte den enda som hjälper är att jag fåt lägga mig ner 10 min elller om jag böjer fram huvudet så att nacken sträcks. Har varit hos läkare tagit blodprover, hjärnrönken men dom hittade inget. Har även varit ett flertal gånger på massage och hon konstaterade att jag är VÄLDIGT spänd.. Men jag funderar om jag kanske biter uhop tänderna ofta ( brukar ofta få kommentarr sluta gnisla täner) och nu när jag tänker på det så händer det att jag gör det.
 
Men det är så jäkla jobbigt att ha huvudvärk och det gör så förbannat ont. Jobbigt för att jag måste verkligen få lägga mig ner och det kan ju vara lite svårt om det inte finns möjlighet till det.
 
 
Har googlat lite och det verkar som att det inte finns något botemedel....
Spänningshuvudvärk kommer vanligen i perioder och kan sitta i från timmar till flera dygn. Huvudvärken är ofarlig och sällan svår, men den kan öka och minska under dygnet, och blir ofta sämre under dagen. Den utlöses oftast av stress, känslomässiga påfrestningar och trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0