Pissigt väder...

tänkte bara säga att jag lever ich livet rullar på här nere. Vädret har varit kasst regne 2 dagar i streck resternade under veckan har varit blåsuga och kalla.  I morgon hoppas jag på sol!! Har börjar sätta igång ridhästarna vi har två gamla trotjänare.. Ett sto på 8 år har tävlat 1.40 och en äldre läromästare valack på 19 år.  Snart ska vi även hämta hem våra projekt, 2 d-ponnier. Det är mycket hantering av föl här förmiddagarna spenderas med fölen. Två modiga föl som är framåt resterande är inte lika framåt och svårt att få kontakt med dom, det går sakta men säkert framåt. Det blir ofta sena kvällar här och långa dagar. Ikväll har det varit lugnt så jag och Linnea passade på att färga hennes hår och fara in till affären.  Köpte mig en tidning och en bok men längtar tills vi får tid att fara och shoppa.  Nu ska jag sova vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0