Ett och ett halft år

Sen jag såg Kingen, den 7 april 2010 sålde vi honom och idag bestämde jag mig för att fara och hälsa på honom och jag är glad att jag gjorde det. Men direkt jag kom på stallplan kom tårarna och när jag fick träffa honom.  Han var som " vanligt" nyfiken litr suris när man borstade men sen hade han lagt till några olater.... Vissa saker är ju tråkigt men så är det ju alltid hade helst tagit med honom hem. Fick rida honom och hur kan man sälja en sådan häst som honom?? han är så duktig en riktigt läromästare. Hoppade några skutt och sitta på honom när han ser hinder det är inte en dålig känsla han suger tag i hinder direkt han ser dom, han älskar att hoppa.  Dom sa att jag fick komma tillbak och rida honom och det ska jag.









Saknaden är stor och kommer en dag att kidnappa honom. En massa kärlek till honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0