Lördag

Hittat en balklänning som jag ska beställa när mamma får lönen. Får ångest när man  ska köpa klänning och måste mäta sig och inse att man alldels för stor eller så kan man ju skylle på att klänningarna är way too small,se det som man vill.. Ska försöka hinna förbi marknaden och inhandla sockar sen till stallet och rida hästen. I torsdags red jag Annelis pålle och igår  var jag tittade när hon red för Boel och nog är det en fin häst!

Har skit tråkigt helg i Gällivare när alla är ut och har roligt.. Hade helst stannat i Kalix men vad gör man inte för sin häst? nu ska jag söka efter en studentklänning dethär kommer att bli dyrt för min stackarsföräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0