Svinigt

Ja fyfan hur det sur här på hemmet!! Äckligt som fan. Hur svårt kan det vara att diska efter sig själv?? Våran städerska har sluta jobba här vilket syns.  Idag gjorde jag ett prov som jag hade pluggat till en halv timme känner mig inte så vidare duktig med lite tur kanske jag klara det annars får jag helt enkelt skylla mig själv. Har Hesse vecka på Holmen vilket är super kul!  I morgon sätter jag mig på bussen hem känns som att man måste komma hem när det är marknad, dock vet jag inte hur det blir med utgång vilket suger ganska hårt. Ska hoppa i duschen nu sen slå igång en film.


Kommentarer
Postat av: Frida

Fick tips av en väninna att du hängt ut oss i ett inlägg 2010-01-18. Jag råder dig att ta bort det omedelbart då det är förtal. Har sparat allt du skrivit. Är det inte borta innan helgen kontaktar jag omedelbart advokat. Tack.

2012-03-15 @ 08:32:13
Postat av: Frida

Fick tips av en väninna att du hängt ut oss i ett inlägg 2010-01-18. Jag råder dig att ta bort det omedelbart då det är förtal. Har sparat allt du skrivit. Är det inte borta innan helgen kontaktar jag omedelbart advokat. Tack.



2012-03-15 @ 08:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0