torsdag

Hoppningen på holmen idag  trav bommar, upphöjd bom på volt arbetade i galopp, och sedan studs red Pluppen och det gick bättre än sist iaf. idag har jag inte gjort mycket alls förutom att ha kollat dagens avsnitt av Oth många tårar.. Buhu.  Nu ska jag vänta och se vad kvällen har att erbjuda, dom andra skulle till garaget för att fixa S bil men skippade det.  Känns skönt att fått in pengar på kortet men surt att dom kommer att försvinna lika fort. Tror aldrig jag känt mig så här fattig den här månaden har varit en pina och än är den inte slut.

Och insåg att min klänning kommer bli dyrare än tänkt då tullen är skit dyr så vet inte riktig hur det blir med klänningen. Balbiljett ska betalas tycker synd om mina päron men håret och sminket ska jag nog fixa själv iaf sminket då jag ska ha en neutral sminkning. Känns sorgligt att gå ut skolan men samtidigt är jag taggad att få börja jobba och göra något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0