Bryt ihop och bit ihop

Måste bara säga att jag är så glad att jag kom in på Holmen dom här 3 åren har gett mig väldigt mycket. "Bryt ihop och bit ihop" var ibland dom första orden vi fick höra och kan inte annat än säga att det var 5 väldigt bra förberande ord.  Redan i ettan var det skit jobbigt och jag ville inte fara till Holmen men det varade någon månad sen har allting (för det mesta) bara varit positivt tänkande och jag ångrar inte en enda sekund att jag stod på mig när det har känts förjävligt. Jag har utvecklats enormt som ryttare och all ny kunskap jag fått. Nu är det endsast 3 veckor kvar av holmen och det känns allt annat än bra vill ju lära mig ännu mer!!  Lärarna vi haft under dom här åren är så himla duktiga och inspirerande.

Det är väldigt synd att Holmen läggs ner och att vi är den sista årskullen men vi hade enormt tur som fick chansen att gå dom sista 3 åren som utbildningen hålls.  Det är bra att man får läsa samhälls då har man en grund att stå på om man inte vill jobba med hästar i framtiden.



Maria är verkligen super duktig när det handlar om hästar och ridning av henne finns det mycket att lära, synd bara att 3 år är på tok för lite. 


Sen har jag ju såklart världena bästa klass som har gjort dom här 3 åren helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0