Sista lektionen!!!

WWihooo äntligen! som jag längtat i 10 år att få slippa allt plugg.. Endast tre lektionen kvar på holmen i morgon har vi sista ridningen och nästa vecka är det betygsprat and so on... Läskigt är galet nervös över mina ridbetyg. Har försökt ligga ute och sola med det blir för kallt ( jag fryser lätt) men arbetet i stalllet och ridningen med långärmat det varmt som tusan, skulle ha ridit i thisirt. Ikväll ska jag och resterande i min klass på middag hos Maria och Björn så ska väl hoppa i duschen snart och fixa mig.




Funderar på att ta med kameran till holmen ikväll men så tråkigt när bilderna blir kassa.. Måste köpa ett nytt objektiv det osm jag har nu är sönder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0