sommar, sol, brun.



Ser rätt så brun ut i ansiktet men långt ifrån lika brun som Linnea, se skillnaden på våra ben mina är vita för tusan.. Varför blir jag inte brun?? Vill ju inte vara vitare än min studentklänningen...  På bilden hade jag ändå varit i frankrike i nästan 2 månader. Måste bo i solariet dom kommande veckorna. Synd att jag är pank.



Lite röd kan jag bli men det försvinner utan att lämna en brun yta går direkt tillbak till vit. Det är så himla många som far utomlands nu vilket jag också skulle vilja göra men resultatet hade väl varit en tomat under studentveckan vilket inte hade varit så roligt, så jag får nog nöja mig med Sverige och fara utomlands senare efter sommaren.

Var ute på en promenad och man känner att våren är här nu det är varmt, kvälls sol, fåglar härligt är det men andra ord. Nu ska jag slå igång en film och hoppas på sommar när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0