Tisdag

Har anlänt till kalix för en timme sedan har åkt bil med mormor och morfar skönt att slippa bussen.  Hunnit käka lunch på stan med dem och nu väntar jag på bussen ut till Holmen.  I morgonn ska jag skriva np i matte men kan ingenting får göra ett försök ikväll med alla x, y och linjer och allt annat skit som jag inte förstår ett piss av. 

 
Är helt säker på att jag inte kommer klara det denna gång heller vet inte ens varför jag försöker (vars är självförtroendet??) men det är så jäkla svårt! hur gör folk som förstår matte? i don't get it..

Alla pratar om att förtära alkohol till helgen hade ju varit riktigt roligt men jag hade ju planer att följa med min syster till Boden för hopptävlingar.  Måste fixa en film på prinsen också, hoppas det är bra väder på torsdag/ fredag så kanske jag hinner fixa en film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ska du sälja prinsen? tänkte när du ska filma?

2012-05-15 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0