Saknar holmen

Gud vad jag saknar holmen!! Hästarna, ridningen, teorin, lärarna. Kiwi var en häst jag trivdes med så himla fin och pigg. Fröken var super rolig i hoppningen en riktig kanonkula!! Saknar att någon står på backen och tjatar på en. För övrigt så har jag jobb hela veckan wiho vad bra. Idag har jag varit i stallet och pratar med Emelie & Lena ska hjälpa till med deras hästar då Emelie ska fara iväg och prov jobba. Men jäklar vilken kass sitts jag fått blev riktigt besviken när jag såg mig själv i spegeln... Förövrigt kände jag mig som en nybörjare som just lärt sig att trava. Ska försöka pussla ihop allting med jobb osv så jag hinner med nobbe också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0