Vill bara veta!!

Just nu känner jag mig jätte förvirrad! Vet inte alls vad jag vill med livet. Vad ska jag jobba med? vad ska jag göra just nu? ska jag flytta eller ska jag läsa upp matten efter jul?. Varför är det så svårt att bara bestämma sig?! OM jag ska vara realistisk så är matten prio 1 för att kunna plugga vidare över huvudtaget. Men det finns så ju så mycket annat roligt jag hade vilja göra och stanna kvar i Gällivare är inte ett av dom alternativet. Jag trivdes ganska bra under gymnasiet att vara mellan " två världar" kalix/Gällivare det var bra jag kunde sakna båda ställen och behövde aldrig få nig av ett ställe.  Jag är sugen att börja plugga men till vad vet jag inte. Men gymnasietiden var så grym!! saknar att ha vänner runt om kring mig hela tiden, festerna, elevhemmet, nya vänner allt som är nytt, komma till en ny stad, börja om och se vad som händer helt enkelt. I slutet av november ska ansökan vara inne om matte b vad mycket som hänger på den där jäkla matten.... Men jag är ganska så säker på att jag vill plugga vidare dock inte för att jag saknar läxor och prov utan allt det andra.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0