Min fina vän!

Igår flyttade min fina vän Sofie till Tyskland, hon är så stark och modig! Där ska hon gå en utbildning i 3 år. Jag ser verkligen upp till henne för hennes mod och att hon följer sina drömmar för det är det inte många som gör. Tänk att flytta till ett land och knappt kunna språket, inte känna någon men ändå hålla fast vid sin dröm. Det är grymt!!
 
Jag blir mer peppad till att plugga vidare. Det är matte b som är det största problemet finner ingen energi till att ta tag i den för jag vet hur svårt jag tycker att det är med matte.  Jag vill jobba och få ihop lite pengar kunna spara lite, köpa nödvändiga saker, resa. sen känner jag mig färdig. Jag är sugen på att börja plugga igen inte nu men snart, skönt att slippa alla vanliga skolämnen och bara plugga hästar och rida. planen är ju att börja plugga nästa höst, innan dess måste jag fixa matten och ha 6 månader praktik. Men det fixar jag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0