Pengar ♥

Hejsan! Idag har jag inte haft något jobb, så hängt i stallet hela dagen först tagit hand om Nobbe och sen min fina Prins, kollat hoppträningar och skaffat ny inspiration tillsammans med Maggi like old times! Pratat utlandsresor och planen är väl att boka in en om en månad eller två. Hur härligt låter inte det?  awesome om ni frågar mig. Vill verkligen få lite värme, har varken badat eller solat denna sommar och det är det flera år sedan jag bada sist.  Jag älskar att vara ledig men jag älskar pengar mer  så hellre jobbar jag jätte mycket för det är värt det när lönen kommer och personalen är jätte bra! Måste skaffa ett till jobb, blir galen av att sitta hemma flera dagar.  Påfredag följer jag med Julia och Mamma till Piteå då Julia ska tävla, följer med och coachar, har ändå inget vettigt för mig!
 
Nu ska jag fortsätta "hjälpa" mamma med att tapetsera så det blir fint här någongång. I morgon ska ny soffa inhandlas sen börjar det bli färdigt här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0