Change your mind, and change it again, because nothing's permanent.

Har suttit hur länge som helst utan att få ut en enda vettig mening. Jag känner mig lost. Har inte fått jobba sen i måndags håller på att bli galen. För övrigt så har jag skicka in cv:n till olika jobb och fått svar på dom känns bra! men samtidigt är jag feg, rädd att hamna på fel ställe. Fast det är ju inte hela världen då finns ju alltid Gällivare kvar. I morgon börjar jag läsa matte är inte taggad för för fem öre men på något sätt känns det som att det ska gå lättare nu. I really do hope that. Annars så drömmer jag mig bort i serier och glömmer bort verkligheten. Gossip girl är min nya drog, chai te och min säng. Men den bästa drogen är stallet, det känns skönt att vara tillbak och få ta hand om den fina vita hästen fastän jag saknar min bruna prins tusen gånger om så känns det skönt att jag faktiskt är tillbak i stallet och hittat en häst som jag trivs med som jag tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0